پشتیبانی کمپ ترک اعتیاد احیاء تازه
پاسخگوی همه سوالات شما عزیزان هستیم.

09358666564 09122687608

کمپ ترک اعتیاد کهریزک

folder_openمقالات
comment3 دیدگاه

تاریخ بروز رسانی : 1403/01/29 – توسط : MHA007

توجه داشته باشید که این سایت متعلق به کلینیک ترک اعتیاد (احیاء تازه) می باشد و هیچ ارتباطی با سایر کمپ های ترک اعتیاد ندارد.
لطفا برای مشاوره رایگان و یا سایر کمپ های ترک اعتیاد به جز احیاء تازه تماس نگیرید.

کمپ ترک اعتیاد کهریزک

کمپ ترک اعتیاد کهریزک
کمپ ترک اعتیاد کهریزک

بهترین کمپ ترک اعتیاد کهریزک کمپی می باشد که بتواند تمام نیاز های بیماران خود را درمان بکند و بتواند تمام مراجعه کنندگان را راضی نگهدارد . کادر درمانی بتواند بیماران را کاملا درک بکند و با آن ها رفتاری حرفه ای داشته باشد ، همچنین امکاناتی خوب با هزینه ای به صرفه در اختیاران بیماران اعتیاد بگذارد تا بتوانند به راحتی روند ترک اعتیاد در کمپ را پیشه بگیرند . پس بهتر می باشد ما دراین مقاله به شناخت کمپ ترک اعتیاد احیاء تازه که در کهریزک تهران وجود دارد بپردازیم . (قیمت کمپ ترک اعتیاد )

توجه داشته باشید که این سایت متعلق به کلینیک ترک اعتیاد امید آفرینان آفتاب(احیاء تازه) می باشد و هیچ ارتباطی با سایر کمپ های ترک اعتیاد ندارد.

سخنان آقای رنجبر مشاوره کمپ ترک اعتیاد احیاء تازه در کهریزک

بهترین کلینیک ترک اعتیاد باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

ویژگی های زیاد و مختلفی برای برسی یک کمپ ترک اعتیاد وجود دارد که ما در زیر به چند تا از مهم تریم آنها پرداخته ایم :

  • داشتن تیم پزشکی هماهنگ و حرفه ای
  • وجود کادردرمانی مجرب
  • تیم و مشاوران حرفه ای و با تجربه در زمینه روانشناسی
  • خدمات پرستاری
  • درمان بر اساس بروز ترین متد های روز دنیا برای ترک اعتیاد
  • دارای امکانات و وسایل ورزشی متنوع برای راحتی و سرگرمی بیماران

پروسه ترک اعتیاد چقدر زمان بر است ؟

به هیچ وجع نمیتوان زمان دقیقی برای ترک افراد گفت ، ولی عواملی وجود دارند که تاثیر زیادی بر مدت زمان درمانی فرد میگذارد :

  • مدت زمانی که فرد به مواد مخدر اعتیاد داشت
  • نوع مصرف مواد مخدر
  • ویژگی های رفتاری فرد
  • حمایت و کمک اقوام به خصوص خانواده
  • داشتن برنامه درمانی مناسب و انجام آن
  • مصرف مرتب داروهای تجویز شده توسط پزشک
کمپ-کهریزک
کمپ-کهریزک

آیا امکان ترک هر نوع مواد مخدری وجود دارد ؟

بله ، خوشبختانه میتوان گفت که امروزه اعتیاد به هر نوع مواد مخدری ، روش ترک خود را دارد هر چند که زمان ترک آن طولانی باشد ولی باز هم امکان ترک وجود دارد . ما در کمپ ترک اعتیاد کهریزک انواع روش های ترک اعتیاد را برای شما بیماران گرامی انجام میدهیم تا یک مسیر درمانی مناسب برای ترک اعتیاد داشته باشید .

آیا پروسه سم زدایی بدن همان ترک کامل اعتیاد به حساب می آید ؟

 

خیر ، اولین قدم برای ترک اعتیاد ، مرحله سم زدایی می باشد که بسیار مهم است . بعد از سم زدایی بیمار باید از لحاظ روحی ، روانی و جسمی آماده ترک اعتیاد قرار بگیرد . به گفته پزشکان حرفه ای ترک اعتیاد ، بیماری کاملا بهبود یافته که حدودا به مدت یک سال اصلا هیچ گونه ماده مخدری مصرف نکرده باشد .

ما در مقاله “سم زدایی بدن ” کامل به سم زدایی بدن پرداخته ایم که میتوانید آن را بخوانید .

ترک اعتیاد کهریزک
ترک اعتیاد کهریزک

مراحل پذیرش و درمان بیماران اعتیاد

شروع به انجام مراحل ترک اعتیاد در مراکز ترک اعتیاد ، نیازمند به یک تعهد طولانی مدت و سخت کوش می باشد . اما درمان حرفه ای درمرکز ترک اعتیاد احیاء تازه واقع در کهریزک میتواند قدرت و شهامت و انگیزه شما دوستان را برای شروع و ادامه این مسیر راحت تر بکند . یکی از مهم ترین هدف کمپ ترک اعتیاد ، ساختن فضا و محیطی مناسب و پر از انرژی و آرامش برای دادن روحیه به افراد بیمار برای ترک اعتیاد می باشد . کادر درمانی باید با افراد کمپ ، همچون یک بیمار رفتار بکنند که نیازمند به درمان دارد .

مراحل پذیرش افراد و درمان بیماران اعتیاد

کمپ ترک اعتیاد در کهریزک
کمپ ترک اعتیاد در کهریزک

مشاوره قبل از پذیرش :

جهت مشاوره به صورت حضوری فرد باید با داشتن یک همراه ، به مرکز ترک اعتیاد رفته و با روانشناس و مشاوران صحبت بکند . اگر بیمار همکاری مناسبی برای ثبت نام در کمپ را نداشته باشد ، با دادن راهکار های مناسب به افراد خانواده و اقوان آن ، آن را برای ثبت نام آماده میکنند . این راه کار ها برای افزایش انگیزه و همکاری با درمان ایشان پیشنها می شود .

کمپ ترک اعتیاد احیاء تازه واقع در کهریزک ، کار شما را آسان تر کرده است و میتوانید این مسیر مشاوره را به صورت غیر حضوری و در شبکه های مجازی با مشاوران ما داشته باشید و مشاوران ما به صورت مجازی به خواسته شما با شما ارتباط برقرار میکنند و در صورت داشتن روحیه ترک و نیاز نداشتن به مشاوره حضوری ، شما را ثبت نام میکنند .

راه های ارتباط با مشاوران ما و ثبت نام کمپ ترک اعتیاد به روش های زیر می باشد .

چت آنلاین
تماس با ما (ثبت نام در کمپ)
شبکه مجازی کمپ ترک اعتیاد احیاء تازه (اینستاگرام)

پذیرش و تشکیل پرونده :

بیمار با یک همراه ، به کمپ ترک اعتیاد رفته و تشکیل پرونده می کند ،سپس ایشان از تمام بخش کمپ بازدید میکند و در مورد چگونگی ترک و نوع تخت و بستری ایشان صحبت میکنند .

ویزیت روانشناس :

در این مرحله بعد از ثبت نام ، بیمار باید توسط روانشناس ویزیت شود و شروع به مصاحبه با ایشان بکند و روانشناس شروع به نوشتن شرح بالینی بیمار بکند . اطلاعاتی که به دست می آید توسط بیمار و اقوام وی ، این اجازه را به کمپ ترک اعتیاد می دهد که در خصوص تشخیص بیماری های زمینه ای فرد اقدام بکنند .

جمع بندی ترک اعتیاد در دنیای امروزه

اعتیاد به مواد مخدر در انواع سنین در کشور ما دیده می شود . مهم این می باشد که هر کداممان بتوانیم نقشی در ترک اعتیاد افراد دورمون داشته باشیم . چی بهتر ازین است که شما در امر نیک ترک اعتیاد افراد سهیم باشید ! پس کمترین کار این است که این مطلب را برای دوستانتان ارسال بکنید و آن ها هم به شما شما در کمپ ترک اعتیاد ثبت نام بکنند و یک قدم بزرگ برای زندگی پاک خود بردارند .

بخ عنوان سخن آخر این مقاله باید گفت که هیچ چیز در این دنیا غیر ممکن نیست . اعتیاد به انواع مواد مخدر را میتوانید به راحتی با اراده قوی خود و به کمک کمپ های ترک اعتیاد کنار بگذارید که ما برای دوستان عزیزی که در تهران و محدوده کهریزک ساکن هستند پیشنهاد میکنیم تا با مراجعه به کمپ ترک اعتیاد اقدام به ثبت نام بکنند .

همچنین میتوانید روند ثبت نام و مشاوره را به صورت مجازی دست بگیرید از راه های زیر :

شماره تلفن کمپ ترک اعتیاد کهریزک

دوستان عزیزی که تمایل به برقراری ارتباط با ما را دارند ، میتوانید از راه های زیر با ما در تماس باشید : یا میتوانید به صورت مستقیم با شماره 09122687608 آقای رنجبر در تماس باشید .

چت آنلاین
تماس با ما (ثبت نام در کمپ)
شبکه مجازی کمپ ترک اعتیاد احیاء تازه (اینستاگرام)

اگر ساکن شهر تهران، یا اطراف آن مثل (کهریزک ، ورامین ، پاکدشت ، شهرری ، قرچک) می باشد و نیاز به ترک اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد دارید ، با ما در تماس باشید تا مشاوران ما بهترین راه های ترک اعتیاد را در اختیار شما عزیزان بگذارند .

همچنین کمپ ترک اعتیاد احیاء تازه در آپارات نیز فعالیت دارد که میتوانید از “آپارات کمپ ترک اعتیاد احیاء تازه” مارا دنبال نمایید .

توجه داشته باشید که این سایت متعلق به کلینیک ترک اعتیاد امید آفرینان آفتاب(احیاء تازه) می باشد و هیچ ارتباطی با سایر کمپ های ترک اعتیاد ندارد.

4.7/5 - (3 امتیاز)
مقاله قبلی
تفاوت ترک اعتیاد اجباری و ترک اعتیاد اختیاری
مقاله بعدی
19 عوارض خطرناک کراک – ترک اعتیاد به کراک
درباره کمپ ترک اعتیاد اختیاری و اجباری بیشتر بدانید
Tags: ترک اعتیاد کهریزک, کمپ کهریزک, کهریزک

پست های مرتبط :

نتیجه‌ای پیدا نشد.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • بسیار عالی ممنونم از کمپ ترک اعتیاد کهریزک

    پاسخ
  • آواتار سپهر شادی
    سپهر شادی
    1400-09-27 16:00

    بهترین کمپ ترک اعتیاد کهریزک واقعا خودتونید
    هفته پیش برادر معتادمو ثبت نام کردم . امروز زنگ زده سرحال ازم تشکر میکنه بابت ترک اعتیاد

    پاسخ
  • در کمپ ترک اعتیاد کهریزک ، روانشناسان مجربی وجود دارند که به بررسی و درمان ابعاد روانی اعتیاد می‌پردازند. این رویکرد، در درک عمیق تر و درمان کامل‌تر از مبتلایان موثر است.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.